סיורים ברחבי הארץ, ודיר העיזים הגדול בישראל | "יוצאים לדרך"

נדב דוד No Comments on סיורים ברחבי הארץ, ודיר העיזים הגדול בישראל | "יוצאים לדרך"

מידי יום בבין הזמנים מגיש כתב התיירות של "קול חי" קובי פינקלר את התכנית "יוצאים לדרך" בה הוא ממליץ על מספר מקומות נפלאים לטיול ברחבי ארץ ישראל | היום בתכנית: סיור בחומות ירושלים, משק העיזים הגדול בארץ ועוד הפתעות רבות | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

את הסיור היומי התחיל קובי פינקלר בירושלים עיר הקודש. בשיחה עם בני סאסי מנכ"ל החברה לפיתוח מזרח ירושלים, הוא שמע על סיור החומות המיוחד שהם מציעים למבקרים בעיר. האזינו:

מירושלים הצפין פינקלר אל קיסריה, ושוחח עם איתי מגר איש הזכוכית, שסיפר על בית המלאכה מהתקופה הרומית שהתגלה במקום, ועל הסיור שהם מציעים במקום.

בהמשך שוחח פינקלר עם "חיים אופניים" שסיפר על הסיורים המשפחתיים עם אופניים שהם מציעים בבנימינה, בין המטעים בטבע, ועד הים. נקודת מפגש נחמדה מאד למשפחות. מסלול רטוב או יבש? אתם תחליטו:

משם הצפין פינקלר לכרמי הענבים של יקב אדיר, ושוחח עם יוסי רוזנברג, שסיפר על כרמי היין הנהדרים בכרם בן זמרה, ועל משק העיזים הגדול בישראל שממנו הם מייצרים חלב וגבינות. האזינו:

משם עלה קובי פינקלר צפונה יותר לרמת הגולן והגיע למושב יונתן, ושוחח עם שבע בן זאב, מ"קולור מי ישראל", שסיפרה על המיזם הנפלא שמציע פעילות צביעה. האזינו:

עדיין בגולן, הגיע פינקלר לחיספין, ושוחח עם אמיתי כהן שסיפר על סדנאות השוקולד שהם מציעים למבקרים במקום. איך גילו את הקקאו? מה ההיסטוריה של השוקולד? האזינו:

מהגולן הגיע פינקלר לעכו, ושוחח עם יובל פורת מנכ"ל החברה לפיתוח עכו העתיקה, שסיפר על הסיורים המרתקים שהם מציעים למטיילים שמבקרים במקום. האזינו:

מהצפון ירד פינקלר היישר לעוטף עזה, ושוחח עם יפעת בן שושן שסיפרה על הסיורים המרתקים שהם מציעים בעוטף, בהם הם מסבירים על החיים במקום, בצל המבצעיים הצבאיים, ועל ההיסטוריה והחקלאות באזור. האזינו:

 

 

 

 



0 תגובות